Returnarea produselor

1. Politica de retur

În cazul în care doriți să renunțati la comandă și să vă recuperați prețul achitat pe produs/e, vă rugăm să completati formularul de retur online în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data recepționării coletului, iar daca aveti nevoie de suport  ne puteti contacta la numărul de telefon 0753920010 si.De exemplu puteti folosi acest formular de retur: Formular de schimb/retur .VA RUGAM SOLICITATI CURIERULUI DOCUMENTE DE TRANSPORT AFERENTE ORICAREI TRANZACTII EFECTUATE IN CADRUL UNEI LIVRARI SAU RETURNARI :)

Restituirea banilor se va efectua în contul bancar indicat de către dvs. (inclusiv beneficiarul contului), în termen de maximum 3 zile lucratoare de la recepționarea și verificarea produsului returnat. În funcție de numărul de comenzi returnate, pot apărea întârzieri față de acest termen, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice.

Produsul/le la care doriți să renunțați trebuie returnat/e în aceeași stare în care au fost livrate (vă rugăm să trimiteți produsul/le în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile și cu etichetele intacte)dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice. Produsul nu trebuie purtat sau să prezinte urme de folosire. În cazul în care produsul returnat prezintă urme de folosire și/sau nu conține toate accesoriile și etichetele intacte, FOGGI își rezervă dreptul de a refuza cererea de retur. Exceptie de la retur sau schimb fac lenjeria intima/costumele de baie, care nu se schimba si nu se returneaza.

Costul de transport al produsului returnat este responsabilitatea cumparatorului . Nu acceptăm colete expediate prin Poșta Română sau colete cu ramburs.Orice colet transmis cu ramburs va fi returnat fara nici o notificare .Returnarea produselor se face cu orice firma de curierat (dar nu Posta Romana)in Romania si cu GLS sau DHL pentru livrari internationale .In cazul unui retur pentru livrarile internationale se vor scadea din suma returnata si taxele vamale in cazul in care Foggi  le va achita la sosirea in tara .

 VA RUGAM SOLICITATI CURIERULUI DOCUMENTE DE TRANSPORT AFERENTE ORICAREI TRANZACTII EFECTUATE IN CADRUL UNEI LIVRARI SAU RETURNARI.

 

2. În cazul în care mărimea comandată nu vi se potrivește

Dacă produsul nu vi se potrivește (este prea mare sau prea mic), vă rugăm să completati in site formularul de retur/schimb, si sa alegeti optiunea "Schimbare de produs " din sectiunea "Metoda de Compensatie ",iar daca aveti nelamuriri ne puteti contacta la numărul de telefon 0753920010 pentru mai multe informatii.

Vă recomandăm ca înainte de a ne suna să alegeți produsul de schimb și să vă asigurați că marimea dorită este disponibilă în stoc, astfel încât procedura de schimb să fie cât mai rapidă. Odata înregistrată cererea de schimb, vom trimite  curierul rapid  către dvs  pentru a prelua produsul pe care doriti sa il schimbati .

Produsul pe care doriți să îl schimbați trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile acestuia și cu etichetele intacte). Produsul nu trebuie purtat sau să prezinte urme de folosire. În cazul în care produsul prezintă urme de folosire și/sau nu conține toate accesoriile și etichetele intacte, FOGGI își rezervă dreptul de a refuza cererea de schimb ,urmand sa va retrimitem coletul cu plata la Destinatar .

Primul schimb aferent unei comenzi beneficiază de transport gratuit numai pentru comenzile livrate in Romania . În cazul în care pentru produsul achiziționat de către dvs. nu mai este disponibilă mărimea pe care o doriți, puteți schimba cu alt produs sau altă culoare, iar costul transportului va fi suportat de către noi.

În cazul în care valoarea produsului schimbat este mai mică decăt a produsului inițial comandat, diferența de preț vi se va livra în contul bancar indicat de către dvs. în termen de maximum 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului de schimb în depozitul nostru. În cazul în care produsul pe care îl alegeți are o valoare mai mare decât cel ințial, veți achita diferența către curier în momentul efectuării schimbului.

Pentru cel de-al doilea schimb aferent unei comenzi, se vor aplica aceleași condiții detaliate mai sus, însă costul transportului (30 lei în localitățile cu sediu Fan Curier, iar în localitățile în care nu există sediu Fan Curier, costul transportului va fi stabilit în funcție de distanța dintre cel mai apropiat sediu Fan Curier și adresa de livrare) va fi suportat de către dvs.Nu acceptăm colete expediate prin Poșta Română sau colete cu ramburs.

Schimburile se expediază de regulă în 24-48 de ore de la înregistrarea de către FOGGI a cererii de schimb. În funcție de numărul de comenzi, pot apărea întârzieri față de acest termen, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice.

 

3. În cazul în care doriți alt model sau altă culoare

Dăcă doriți un alt produs (alt model, altă culoare), vă rugăm să completati formularul de retur/schimb din contul dvs online si sa alegeti optiunea "Schimbare de produs " din sectiunea "Metoda de Compensatie ", iar in cazul in care aveti nevoie de informatii suplimentare va rugam sa ne contactați la numărul de telefon 0753920010 pentru înlocuirea produsului.

Schimbul gratuit este valabil numai pentru coletele livrate in Romania.

Vă recomandăm ca înainte de a ne suna să alegeți produsul de schimb și să vă asigurați că marimea dorită este disponibilă în stoc, astfel încât procedura de schimb să fie cât mai rapidă. Odata înregistrată cererea de schimb, vom trimite  curierul rapid  către dvs  pentru a prelua produsul pe care doriti sa il schimbati .

Produsul pe care doriți să îl schimbați trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile acestuia și cu etichetele intacte). Produsul nu trebuie purtat sau să prezinte urme de folosire. În cazul în care produsul prezintă urme de folosire și/sau nu conține toate accesoriile și etichetele intacte, FOGGI își rezervă dreptul de a refuza cererea de schimb.

Pentru un astfel de schimb (model sau culoare), costul transportului va fi suportat de către Foggi  .

Pentru cel de-al doilea schimb aferent unei comenzi, se vor aplica aceleași condiții detaliate mai sus, însă costul transportului (30 lei în localitățile în care există sediu Fan Curier, iar în localitățile în care nu există sediu Fan Curier, costul transportului va fi stabilit în funcție de distanța dintre cel mai apropiat sediu Fan Curier și adresa de livrare) va fi suportat de către dvs.

În cazul în care valoarea produsului schimbat este mai mică decăt a produsului inițial comandat, diferența de preț vi se va livra în contul bancar indicat de către dvs. în termen de maximum 2 zile calendaristice de la recepționarea coletului de schimb în depozitul nostru. În funcție de numărul de comenzi schimbare, pot apărea întârzieri față de acest termen, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice. În cazul în care produsul pe care îl alegeți are o valoare mai mare decât cel ințial, veți achita diferența către curier în momentul efectuării schimbului.

Schimburile se expediză de regulă în 24-48 de ore de la înregistrarea de către FOGGI a cererii de schimb. În funcție de numărul de comenzi, pot apărea întârzieri față de acest termen dar nu mai mult de 14 zile calendaristice.

 

4. În cazul în care produsul prezintă defecte și/sau diferențe semnificative fața de caracteristicile descrise pe site

Deși ne străduim să verificăm fiecare produs în parte înainte de expediere, pot exista situații în care prosusele comercializate de noi să prezinte defecte și/sau diferențe față de caracteristicile descrise pe site. În cazul în care vă confruntați cu o astfel de situație, vă rugăm ca in maxim 14 zile de la data receptionarii coletului să ne contactați la numărul de telefon 0753920010 sau la adresa de e-mail office@foggi.ro .

Puteți solicita înlocuirea produsului care prezintă defecte sau neconformități (toate costurile aferente înlocuirii fiind suportate de către FOGGI) sau puteți returna produsul .

Produsul pe care doriți să îl returnati  trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile acestuia și cu etichetele intacte). Produsul nu trebuie purtat sau să prezinte urme de folosire. În cazul în care produsul prezintă urme de folosire și/sau nu conține toate accesoriile și etichetele intacte, FOGGI își rezervă dreptul de a refuza cererea de retur .

Restituirea sumei achitate se va efectua în contul bancar indicat de către dvs., în termen de maximum 15 zile de la momentul comunicării acestei situații către FOGGI.

 

5. Retururi internaționale

În cazul retururilor internaționale, se aplică aceleași reguli enunțate mai sus, însă toate costurile cu transportul  si taxele vamale vor fi suportate de către cumpărător. În cazul exercitării dreptului de retragere, FOGGI va înapoia contravaloarea produselor, iar costurile de livrare si vamale inițial achitate de către cumpărator (tur+retur)urmând să fie suportat de către cumparator.

Descarca fotografia
  Produsul a fost adaugat in cos