Se incarca...

Returnarea produselor

1. Politica de retur

În cazul în care doriți să renunțati la comandă și să vă recuperați prețul achitat, vă rugăm să solicitați acest lucru în termen de cel mult 14 zile de la data recepționării coletului, la numărul de telefon 0753920010 si sa completati formularul de retur: https://www.foggi.ro/contul-meu-retur/ .

Restituirea sumei achitate se va efectua în contul bancar indicat de către dvs. (inclusiv beneficiarul contului), în termen de maximum 2 zile lucratoare de la recepționarea și verificarea produsului returnat. În funcție de numărul de comenzi returnate, pot apărea întârzieri față de acest termen, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice.

Produsul la care doriți să renunțați trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile acestuia și cu etichetele intacte). Produsul nu trebuie purtat sau să prezinte urme de folosire. În cazul în care produsul returnat prezintă urme de folosire și/sau nu conține toate accesoriile și etichetele intacte, FOGGI își rezervă dreptul de a refuza cererea de retur.

Produsul la care doriți să renunțați va fi preluat de către un curier, iar costul de transport al produsului returnat va fi suportat de FOGGI (exceptând situația în care adresa de livrare/retur este într-o localitate în care nu exista sediu Fan Curier; în aceasta situație dvs. veți suporta costul kilometrilor suplimentari, având însă și posibilitatea de a preda personal coletul la cel mai apropiat sediu Fan Curier, fără niciun cost suplimentar). Dacă alegeți un alt serviciu de curierat rapid, costurile de transport vor fi suportate integral de către dvs. Nu acceptăm colete expediate prin Poșta Română sau colete cu ramburs.

NB!Dacă pentru acceeași comandă clientul/utilizatorul a beneficiat de un schimb gratuit (inclusiv transport gratuit) pe care ulterior dorește sa îl returneze și să recupereze prețul achitat, costul transportului va fi suportat de către client/utilizator.


2. În cazul în care mărimea comandată nu vi se potrivește

Dcă produsul nu vi se potrivește (este prea mare sau prea mic), vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0753920010 pentru înlocuirea produsului.

Vă recomandăm ca înainte de a ne suna să alegeți produsul de schimb și să vă asigurați că marimea dorită este disponibilă în stoc, astfel încât procedura de schimb să fie cât mai rapidă. Odata înregistrată cererea de schimb, vom expedia prin curier rapid produsul nou către dvs. Curierul vă livrează produsul nou și îl preia pe cel pe care doriți să îl schimbați.

Produsul pe care doriți să îl schimbați trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile acestuia și cu etichetele intacte). Produsul nu trebuie purtat sau să prezinte urme de folosire. În cazul în care produsul prezintă urme de folosire și/sau nu conține toate accesoriile și etichetele intacte, FOGGI își rezervă dreptul de a refuza cererea de schimb.

Primul schimb aferent unei comenzi beneficiază de transport gratuit. În cazul în care pentru produsul achiziționat de către dvs. nu mai este disponibilă mărimea pe care o doriți, puteți schimba cu alt produs sau altă culoare, iar costul transportului va fi suportat de către noi.

În cazul în care valoarea produsului schimbat este mai mică decăt a produsului inițial comandat, diferența de preț vi se va livra în contul bancar indicat de către dvs. în termen de maximum 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului de schimb în depozitul nostru. În cazul în care produsul pe care îl alegeți are o valoare mai mare decât cel ințial, veți achita diferența către curier în momentul efectuării schimbului.

Pentru cel de-al doilea schimb aferent unei comenzi, se vor aplica aceleași condiții detaliate mai sus, însă costul transportului (30 lei în localitățile cu sediu Fan Curier, iar în localitățile în care nu există sediu Fan Curier, costul transportului va fi stabilit în funcție de distanța dintre cel mai apropiat sediu Fan Curier și adresa de livrare) va fi suportat de către dvs., având însă și posibilitatea de a preda personal coletul la cel mai apropiat sediu Fan Curier, fără niciun cost suplimentar. Dacă alegeți un alt serviciu de curierat rapid, costurile de transport vor fi suportate integral de către dvs. Nu acceptăm colete expediate prin Poșta Română sau colete cu ramburs.

Schimburile se expediază de regulă în 24-48 de ore de la înregistrarea de către FOGGIa cererii de schimb. În funcție de numărul de comenzi, pot apărea întârzieri față de acest termen, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice.


3. În cazul în care doriți alt model sau altă culoare

Dăcă doriți un alt produs (alt model, altă culoare), vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0753920010 pentru înlocuirea produsului.

Vă recomandăm ca înainte de a ne suna să alegeți produsul de schimb și să vă asigurați că marimea dorită este disponibilă în stoc, astfel încât procedura de schimb să fie cât mai rapidă. Odata înregistrată cererea de schimb, vom expedia prin curier rapid produsul nou către dvs. Curierul vă livrează produsul nou și îl preia pe cel pe care doriți să îl schimbați.

Produsul pe care doriți să îl schimbați trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile acestuia și cu etichetele intacte). Produsul nu trebuie purtat sau să prezinte urme de folosire. În cazul în care produsul prezintă urme de folosire și/sau nu conține toate accesoriile și etichetele intacte, FOGGI își rezervă dreptul de a refuza cererea de schimb.

Pentru primul astfel de schimb (model sau culoare), costul transportului va fi suportat de către FOGGI.

Pentru cel de-al doilea schimb aferent unei comenzi, se vor aplica aceleași condiții detaliate mai sus, însă costul transportului (30 lei în localitățile în care xeistă sediu Fan Curier, iar în localitățile în care nu există sediu Fan Curier, costul transportului va fi stabilit în funcție de distanța dintre cel mai apropiat sediu Fan Curier și adresa de livrare) va fi suportat de către dvs.

În cazul în care valoarea produsului schimbat este mai mică decăt a produsului inițial comandat, diferența de preț vi se va livra în contul bancar indicat de către dvs. în termen de maximum 2 zile calendaristice de la recepționarea coletului de schimb în depozitul nostru. În funcție de numărul de comenzi schimbare, pot apărea întârzieri față de acest termen, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice. În cazul în care produsul pe care îl alegeți are o valoare mai mare decât cel ințial, veți achita diferența către curier în momentul efectuării schimbului.

Schimburile se expediză de regulă în 24-48 de ore de la înregistrarea de către FOGGI a cererii de schimb. În funcție de numărul de comenzi, pot apărea întârzieri față de acest termen dar nu mai mult de 14 zile calendaristice.


4. În cazul în care produsul prezintă defecte și/sau diferențe semnificative fața de caracteristicile descrise pe site

Deși ne străduim să verificăm fiecare produs în parte înainte de expediere, pot exista situații în care prosusele comercializate de noi să prezinte defecte și/sau diferențe față de caracteristicile descrise pe site. În cazul în care vă confruntați cu o astfel de situație, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0753920010 sau la adresa de e-mail office@foggi.ro .

Puteți solicita înlocuirea produsului care prezintă defecte sau neconformități (toate costurile aferente înlocuirii fiind suportate de către FOGGI) sau puteți returna produsul și solicita restituirea sumei achitate (inclusiv costurile cu transportul, daca este cazul).

Restituirea sumei achitate se va efectua în contul bancar indicat de către dvs., în termen de maximum 15 zile de la momentul comunicării acestei situații către FOGGI.


5. Retururi internaționale

În cazul retururilor internaționale, se aplică aceleași reguli enunțate mai sus, însă costurile cu transportul vor fi suportate de către cumpărător. În cazul exercitării dreptului de retragere, FOGGI va înapoia inclusiv costurile de livrare inițial achitate de către cumpărator (tur), urmând ca transportul retur să fie suportat de către acesta.

Intra in Comunitatea Foggi, a fetelor la moda,
si primesti pe loc un VOUCHER DE -10% REDUCERE la prima ta comanda.

In PLUS! Primesti saptamanal Oferte Fulger si Informatii Valoroase despre Moda si Stil.

Da! Vreau voucher-ul de -10% reducere